Tuesday 29 April 2014

Rinduku Padanya

Dari 16/2 mula2 daftar smester akhir, aku datang UKM. Sehingga hari ini aku tak pulang ke kampung..2bulan lbh aku tak tgk mak ayahku, adik2ku..adakah mereka sihat smua?? Aku disini kesunyian dek rindu pada mrk. Aku jarang2 sekali tlfon kt mak n ayah..bila je tlfon, aku hnya brcakap lbh kurang 10 minit shj..aku jadi kaku tak tahu nak bercakap apa sbb aku terlalu rindukan mrk. Setiap kali aku mendengar suara mrk, air mataku jatuh membasahi pipi namun aku menahan daripada diketahui mrk..aku tak nak mrk sedih krn aku sedih..aku sgt2 rindukn mrk..kwn2 smua balik kampung time mid sem awl bln 4 tp aku tak pulang sbb ada masalah yg myebabkn aku tak dpt pulang spt org lain.. aku tahu, family aku tak sama dgn org lain,tp aku bersyukur krn Allah kurniakan aku family yang cukup sempurna..aku mmpyai 8 adik dan seorg kakak..terlalu byk tanggjwbku sbg anak yg kedua utk membimbing adik2 yg lain..aku cuba utk gmbira apabila brsama dgn kwn2 ku supaya aku bersemangat utk terus belajar..aku disini untuk menuntut ilmu Allah dan digunakan utk diriku dan orang sekeliling ku terutamanya keluargaku...aku sayang mak, ayah, adik beradikku...love u all..

Semoga keluargaku berada di bawah rahmatNya... 

No comments:

Post a Comment